Det 3 øje

tirsdag den 22. februar 2011

Gaa Figur

Hvis nogen af jer er på udkig efter sidste minut julegave ideer, den anden uge, da jeg var i legetøjet midtergangen på Zellers, bemærkede jeg en serie af \ "Tech Deck Pros \", som er dybest set lidt figurer af professionelle skatere ledsaget af en af deres grafik på en Tech Deck. De havde alle de store navne som Tony Hawk, Daewon Song, Ryan Sheckler, og lignende.


Og så havde de nogle mere overraskende dem gerne Shuriken Shannon, Chris Haslam, og Corey Duffell.


Og så havde de denne fyr, som hvis der var ikke et navn på emballagen, jeg ville have nogen anelse om hvem fanden det er. Fabian Alomar? Edward James Olmos?


Oh, det er faktisk det værste billede af P-Rod nogensinde. Seriøst, alle de andre billeder, de tog et billede til emballage, der lignede figuren. I dette tilfælde? Ikke så meget.


Men pointen i dette indlæg er ikke at gøre nar af dem, skatere for at have figurer. Jeg vil fandme gøre det. Mere legit end en energi drikke sponsor. Pointen i stillingen er ikke engang at gøre grin med, hvordan latterligt dårlig P-Rod tal ser (godt jeg gætte dels det er det punkt i stillingen). Nej, det punkt er, som jeg var bladre gennem alle de forskellige professionelle på hylden ud af nysgerrighed at se, hvem havde deres egen figur, jeg har fundet denne fyr:


Hvem fanden ville give denne fyr en pro bestyrelse endsige en pro tal? Åh vent, World Industries og Tech Deck jeg gætte. Der forklarer det. Mennesket denne fyr er brutto. Gross at se skate, og brutto at se på i almindelighed. Mindst gør hans figur skal have været nemt for designere. De havde ikke engang nødt til at ændre formen af den plast, der blev hans hoved. Bare lade det som en stor firkantet blok af ned syndrome.you vil snart

Etiketter: ,

posted by Dale at tirsdag, februar 22, 2011

0 Comments:

Send en kommentar

<< Home