Det 3 øje

mandag den 28. marts 2011

Amazon

Har du fyre været at se disse webisodes af Skateboarder's tur til Amazonas på deres hjemmeside?



Du skal være, fordi de er fucking awesome.

Det synes at være generel enighed om, at online videoer / video dele synes at være vejen i fremtiden, da den faktiske papirkopi af en video bliver forældet. Jeg er ikke helt sikker, at jeg er stoked på det. Jeg kan godt lide at have en egentlig fysisk kopi af en video, og prøv at købe så mange videoer, der kommer ud, at jeg mener fortjener at være ejet. Men hvis denne nye online-overtagelse af skate videoer fører til fantastiske indhold som denne, så er jeg temmelig stoked.

Synes ikke så længe siden (selv om jeg er klar over det var afgjort), når en video som denne kunne være pakket og solgt som en video selv. Husk 411's brasilianske Ferie med Es team? Denne video blev fucking awesome. Mig og mine venner plejede at se, at en masse. Husk 411 Around The World? Det lort var temmelig stram også.

Så jeg er glad for at se indholdet som dette gør en tilbagevenden. Es har været at sætte ud tonsvis af god tur videoer og lignende, og Elwood er blevet dræbt det med web-videoer, men kvaliteten og produktionen værdien af ​​denne Amazon serie virkelig skiller sig ud. Med en som Josh Stewart producerer det, og en fucking syg line up af skatere som Kenny Anderson, Jack Sabback, Clint Peterson, Jake Johnson, Raymond Molinar og Joey PEPPER (!!!!) i det, håber jeg, at dette er et tegn på en mange flere videoer som denne til at komme. En rigtig kaste tilbage til de 411 serier som Around The World eller på video, som jeg elskede. Godt arbejde gutter! Serien er syg! Du vil snart

Etiketter:

posted by Dale at mandag, marts 28, 2011

0 Comments:

Send en kommentar

<< Home